Onze afdeling Klant Contact Centrum start met een doorlopend onderzoek naar de klanttevredenheid

Wij vinden goede dienstverlening erg belangrijk. En dat is logisch, want wij zijn er voor u! Dat wil niet zeggen dat wij altijd aan uw verwachting kunnen voldoen. Wij proberen klantgericht en behulpzaam te zijn en  het best mogelijke resultaat te halen.
 

We vragen uw mening over onze dienstverlening

We beginnen met het onderzoek naar onze dienstverlening via de telefoon. We krijgen elk jaar ruim 30.000 telefoontjes. Daarmee is dit nog altijd de meest gekozen manier om een vraag te stellen. Wat vindt u daar eigenlijk van? Wat gaat er goed? Wat kan beter?

Na telefonie breiden we het onderzoek uit. Dat is dan met het bezoek aan de balie en het proces om een melding te doen. We kunnen onze dienstverlening verbeteren als we weten wat u daarvan vindt. We horen graag wat er nú speelt. Helpt u ons mee?

Heeft u ons gebeld met een 06 nummer? Dan krijgt u een SMS van ons

Deze ontvangt u in de week nadat u met ons heeft gebeld. Daarin staat een link naar een korte vragenlijst. U kunt ons op die manier doorgeven hoe u dat contact vond. En dan hebben we het niet alleen maar over het bekende rapportcijfer. We willen graag weten waarom u tevreden of ontevreden bent. Want zo weten we of we op de goede weg zijn, of wat er beter kan. 

Blijf op de hoogte!

  • Wilt u op de hoogte blijven van het nieuws van gemeente Landgraaf? Meld u aan voor onze e-mail nieuwsbrief.
  • Wilt u actief geïnformeerd worden over vergunningen, bouwplannen, verkeersbesluiten e.d. in uw eigen buurt of straat? Klik dan op de pagina Berichten over uw buurt op Overheid.nl op de knop ‘Meld u aan voor de e-mailservice’.